Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 20:28 - Ние пием, ние караме! ІІ
Автор: vidboy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1120 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 06.11.2011 00:25


 Мамичката ви смотани, шибани, жалки, слабоумни, импотентни, видиотени, кретенясали местни управници и организатори на обществения транспорт! Ако сте мъже, секс 5 годишно мъжко магаре да правите! Не, тройка с мъжко магаре и мъжки слон, или гангбанг със слон, носорог, хипопотам и една сюрия нерези! Ако сте жени, булдозер да раждате! Булдозери тризнаци!!!  Ще кълна и проклинам като дърта циганка, защото това на нищо не прилича! Вчера имах работа до късно, жена ми също. Наложи се да викна баща ми да вземе децата от училище и детска градина, да ги заведе вкъщи и да ги гледа, докато някой от нас се върне. Лошото е, че татко живее на другия край на града, т. е. селото, което все още се води второто по големина населено място в страната. Понеже колата на баща ми е развалена, за да не дава грешни пари за таксита, се постарах да се прибера по-рано и в 8 и 45 си бях в къщи. Специално влязох в Интернет, намерих новия общински сайт, носещ гордото заглавие "Транспортният сайт на Пловдив" и направих справка какви автобуси и в колко часа ще дойдат на спирката до нас, за да може татко да се прибере. Оказа се, че има коли през 6-7 минути до след 22 часа, което устройваше баща ми идеално, защото още нямаше 21.00. Сбогувахме се, аз си налях една ракия, като истински средностатистически българин, после още една, жена ми си дойде и изобщо настана семейна идилия. В един момент обаче се сетих, че съм забравил нещо в колата и слязох да го взема. Минаваше 21 и 30 и когато слязох, поглеждайки случайно към спирката за моя изненада, видях баща ми все още да чака на нея. Въобще не се поколебах. Извиках го и му казах да влиза в колата. Бях пил и не трябваше да шофирам, но само пък да ме бяха спрели КАТ-аджии, щях да ги навра в кучи г....з. Да не говорим и че принципно моето кредо за пиенето и карането е съвсем различно от общоприетото - който е пияч, а аз съм точно такъв, може да наруши това ограничение, но при абсолютна необходимост и то по време на нарушаването трябва да внимава десетократно повече, отколкото ако е трезвен. Никакво перчене, никакво гъзареене, никакво надуване на мускули. Стриктно спазване на ограниченията и знаците. Но това могат да го правят само истинските пиячи, когато са употребили алкохол. Не лигльовците и келешите, които, за съжаление, са огромното мнозинство.
Доста се поизперчих тук, но не това ми е целта. Просто се поддадох на суетата като всяка рожба человеческа.
Мисълта ми е друга. Смятам да не оставям нещата така, а да се разшумя. След като тези разписания са обявени публично в официален сайт, това означава, че те действително трябва да бъдат валидни. Още по-лошото обаче е че общината плаща на транспортните фирми на километър за всеки извършен курс и, предполагам, плаща и за тези фиктивни курсове, които важно важно се мъдрят обявени в Мрежата. Като ги види човек, си мисли, че Пловдив е един истински европейски град по отношение организацията на транспорта. Кайсии!



Гласувай:
1



1. tsenn - :)
04.11.2011 21:28
Филолог съм по образование, ценител на изящната реч - но се израдвах на този текст - въпреки - или пък заради - гнева и силата в него...
Можем ли да се разшумим наистина, за всичко?
цитирай
2. pcelata - Навсякъде е така.
04.11.2011 21:30
Сега Г-жа Фандъкова, и този проблем ще оправи?))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidboy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247050
Постинги: 96
Коментари: 181
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031