Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 13:51 - Баба Шкода (1)
Автор: vidboy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1658 Коментари: 1 Гласове:
4



Откакто имам блог никога не съм бил по-убеден, че трябва да пиша за нещо и то е следващото долу.
Казват, че един мъж винаги помни първата жена и първата кола в живота си.

За помненето, че е така, така е. Няма спор. Но има и много други подробности, които всъщност определят заряда на спомена - дали той е положителен или отрицателен. Разбира се, последният много често може да бъде нюансиран, но все пак единият от двата знака задължително преобладава.

Какво мога да кажа за спомена от първата жена? То изобщо не беше жена, а 15 годишно момиче; аз бях година по-възрастен (т. е. също съвсем не  "мъж") и сега си давам сметка, че и двамата сме били толкова далеч от възвишеното взаимно привличане, наречено любов, и всички истински изпепеляващи страсти, които то поражда, че просто неудобно ми става. Естествено, по онова време и двамата съвсем не мислехме така. Имахме се вече за големи и достатъчно зрели, за да правим секс, защото житейската матрица на практика не предлагаше друг приемлив модел. Да цениш непорочността си в онези години означаваше, че си тъпанар, задръстеняк, смотаняк, убитак и т. н., така че ранните плътски взаимоотношения ставаха неизбежни като изгрева и залеза. В противен случай върху главата ти се стоварваше тежкият тийнейджърски обществен съд и вътрешното самобичуване, нормална последица от подобна ограничена ценностна система.

С колата беше друго! И двамата бяхме по-зрели - аз на 28, тя на 24. Освен това до развалящия така често хармоничните отношения между две същества секс така и не се стигна. Не че съвсем е нямало начин, предполагам. Има извратеняци, които могат да се съвокуплят успешно и с чифт налъми, но и за двама ни платоничната връзка беше напълно задоволителна.
А, да, освен това вече бях женен и имах дете!

Колата беше Шкода 120 Л - отломка от соцавтомобилостроенето, с двигател отзад и багажник отпред, който се отваряше странично като на роял. Понеже постингът ще има продължение, в него ще кача снимки, за де се види какво представляваше наистина, но сега нямам тази възможност и ще се задоволя просто да я опиша. Така или иначе всички споменати неща си ги имаха и другите шкоди от този и близките до него модели. Въпросната шкода обаче беше двуцветна  - от средата на калниците и вратите нагоре, боядисана в оранжево, а надолу - в черно. Тасовете и дори капачките на гумите също бяха оранжеви. Изобщо мераклийска работа. Човекът, от когото я купих, явно с голяма любов се беше грижил за нея и външният й вид беше перфектен за толкова старо возило. Харесах я от пръв поглед. Семейните потребности бяха на такъв етап, че имахме спешна нужда от кола, която струва малко пари, но все пак е в движение. За тази цел на достопочтените 28 години ми се беше наложило да изкарам шофьорски курс и от няколко месеца безрезултатано си търсех автомобил.  Аз исках Шкода. Някога баща ми имаше Шкода 100 С и винаги съм обичал тази марка. Някак бяха едни такива заоблени, мили, симпатични, не като съветските ръбести автострашилища.
Нищо не разбирах от кубици и конски сили. Просто исках Шкода. Взех обаче, че споделих желанието си пред компетентни разбирачи, които веднага ме разгромиха.
- Как!? Шкода! Не, в никакъв случай! Те са нежни, частите са скъпи! Вземи си една Ладичка, ще се родиш. Евтини части, лесна поддръжка, здрава съветска машина - и все твърдения в подобен дух.
Аз имам недостатъка да се влияя от чужди мнения, особено когато нямам твърдо изградено и аргументирано собствено такова. Затова, след като получих шофьорската си книжка някъде в средата на юли, изкарах цяло лято да обикалям и да търся Лада. Нагледах се на какви ли не таралясници, прогнили и разбрицани, чиито собственици обаче не бяха склонни да се разделят с тях за по-малко от 800-1000 лв, че и повече. Един автоджамбазин беше дотолкова нагъл, че се опита да ми пробута прясно изкърпена и боядисана Лада Четворка комби за 1200 лв., която обаче поради невъзможността да се изкърпи отвъртре под капака беше в такова състояние, че двигателят всеки момент можеше да изпадне, скоростите едва превключваха, защото "жилото на съединителя е за смяна, ама ти ще си го смениш, само 10 лева струва" и на моите възражения, че заради очевидните дори за лаик като мен недостатъци трябва да отбие значително цената, получих отговор:
- Ама тя е комби! Става за работа.
Отчаян бях на път да се откажа от автомобилизма като семейна алтернатива и да продължа да разкарвам детето с таксита и автобуси, в които то плаче, повръща и пищи, създавайки всякакви наприятности както на нас, така и на околните ("Голяма работа като си с дете!"), но веднъж в случаен разговор колега на баща ми спомена, че негов познат си продава Шкодата. Аз веднага поисках да я видя и се свързах с човека. Когато я видях,  ахнах, толкова запазена изглеждаше, а на всичкото отгоре и вървеше. Когато попитах за цената, ахнах отново, защото продавачът отговори "350 лв", а като забеляза моето стъписване, тълкувайки го погрешно, свали на 300.
Естествено след тази оферта веднага станах горд собственик на двуцветна Шкода 120 Л и навлязох в непознатия дотогава за мен свят на автомобилизма. (Следва)




Гласувай:
4



1. анонимен - распродажа одежды скидки
29.10.2012 16:59
Доброго времени суток!Хотите заказать одежду на выгодных условиях? Тогда читайте новость - <a href=http://crisis.ee/index.php?subaction=userinfo&user=IMPUMUCKY>низ платья </a> сандали <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/#одежда-платья»>одежда платья</a> какое платье <a href=http://devilssoft.com/user/Alenueglome/>модные платья для полных </a> куртки детские ... Успехов Вам!
.:::.
Discount for Christmas 5-12% <a href=http://kamagra-100mg-online.blog.hr/#benefits-of-Kamagra»>benefits of Kamagra</a> - Kamagra Oral Jelly 100mg used : Buy Kamagra UK : Discount for Christmas re 7% <a href=http://now-online-kamagra.blog.hr/#Kamagra-by-ajanta-pharma-review»>Kamagra by ajanta pharma review</a> - Kamagra Buy Online UK
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidboy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247562
Постинги: 96
Коментари: 181
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930