Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2011 21:46 - ЖИВОТ: ТРИДЕСЕТ И ЧЕТИРИ
Автор: vidboy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 974 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес имам рожден ден! Време е за малка равносметка:


Подминах и годините Христови.

Сега съм зрял, а младостта погива.

Но нищо – елексири и отрови

животът искам още да ми влива!

 

Животът – наркотик незабраним

държи ни в плен, омайва и опива;

по начин с друго просто несравним

той бавно и без милост ни убива.

 

Съвсем дете ме стигнаха злини.

Препънаха ме разочарования.

Немалка част от моите младини

премина в мъки, болки и терзания.

 

Но помня също много добрини

на хора светли, благородни, мили.

В нерадостни и безнадеждни дни

те вдъхваха ми вяра, нови сили.

 

Това е всичко квинтесенциално

за вече тридесет и четири лета.

Добре живях (дори и идеално),

защото рано срещнах любовта.

 

Доволен съм – най-щедро надарен

с прекрасните ни весели деца.

Усещам пълнота във всеки ден,

когато виждам техните лица.

 

Оттук нататък всичко ми е ясно.

Зарязах грандиозните си планове.

Притиснат от матрицата натясно,

мечтите следвам, но не гоня блянове.

 

Понеже знам какво е отчаяние,

от нищо никога не се отчайвам.

Познавайки човешкото страдание,

престанах вече и да се окайвам.

 

Обратен път за мен не съществува –

дотук достигнах, той е е извървян.

Завой встрани не ме интересува.

Напред ще продължа без смут и свян.

 

Натрупал опит в старите сражения,

очаквам нови – не изпитвам страх.

Как исках да избегна поражения!

Уви, не може! Губейки, разбрах...




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vidboy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247637
Постинги: 96
Коментари: 181
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930