Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2011 19:24 - Ние пием, ние караме!
Автор: vidboy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 966 Коментари: 2 Гласове:
2



Винаги съм мислел, че живея в град, при това голям с богато минало и традиции, обаче край с местния патриотизъм! Вчера стоях от 22 и 20 до 23. 00 на спирката и не мина нито един автобус или маршрутка. Не само в моята посока, а изобщо. Бях изненадан, защото обикновено се движа с кола, но преди години, когато нямах такава въобще не беше така. Автобусите се движеха докъм 23 без нещо, а маршрутки имаше и след полунощ. Пловдив се е превърнал в шибано село! Мразя да се возя на таксита. Откъде-накъде ще давам 8-10 лв. за нещо, което знам, че с връщането струва не повече от два? Прибрах се пеш. По принцип в малките часове при хубаво време така правя, но във въпросната вечер исках да не закъснявам, а и това са си 4-5 км.  Вече, като се запивам някъде, ще съм си с колата. Знам, че не е хубаво, ама нали трябва да се прибера някак си, пък и нощем движението е по-спокойно! Аз съм сигурен в шофьорските си умения и винаги внимавам, пил или не. Ще ми се правят на интересни! Да не се качваме зад волана, пили алкохол. Гадни лицемери! Ами като няма обществен транспорт, а такситата дерат кожи. За пореден път никаква мисъл за благото на хората, които се трудят и плащат данъци и имат право на превоз по-докъсно.
И понеже аз, за разлика от управляващите тиквеници, наистина съм загрижен за околните, предупреждавам: като видите в малките нощни часове Ситроен Ксара комби с пловдивска регистрация и номер 3102, стойте далеч от него! Шофьорът внимава, но е пил!



Гласувай:
2



1. xxxx - И сега квоу??!!! Аре да гласуваме..
05.05.2011 14:47
за градски транспорт до късен час, ай на бас, чи ши стане (как ли пък не) бре
хъхъ
цитирай
2. vidboy - 3x,
05.05.2011 17:11
Аз съм формуван от живота като прагматик и реалист, така че невъзможни неща не искам, ама да се върне положението както си беше преди, та човек докъм полунощ спокойно да може да се прибере с маршрутка срещу един-два лева, без да му се налага притеснен да се дзвери в апарата на таксито, или пък да рискува да го пребият някъде. Сега по местните избори кой знае на какви чудеса ще се наслушаме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidboy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 248103
Постинги: 96
Коментари: 181
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930