Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2011 15:17 - Махмурлук (преработка)
Автор: vidboy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1371 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 31.03.2011 13:22


Това стихотворение съм го писал преди доста години. Обикновено такива неща след време хич не ми харесват и ако въобще ги публикувам, им нанасям множество поправки. Тук обаче намесите са минимални, защото звученето ми се стори напълно задоволително, гладко и най вече образно.

Лошо, лошо ми се пише
!

Снощи много съм препил.

Цял на алкохол мириша -

пак съм ставал за резил!

А в главата нещо тропа,
блъска, удря, сякаш  чук,
или пък дебела сопа –

тежък, гаден махмурлук.

Разбунтувани червата,

пращат колики ужасни,

а стомахът се премята -

вътре в мене му е тясно.

Сили имам ли да стана?

Не! Не мога и не ща!

Тук в кревата ще остана,

ако ще до вечерта.

Но на работа съм пак

и ще трябва да се става.

Боже Господи, че как

мога аз да се изправя!

И краката се надигат -  

охкане и жални вопли - 

силите едва ми стигат.

Сбогом мои завивки топли!

Поглед страшен и оцъклен

в огледалото ме гледа;

на лицето израз пъклен,

кожа хлътнала и бледа.

Само днес да оцелея,

няма повече да пия!

И дано да не сглупея,

че от болки пак ще вия.

Може би съвсем по малко,

че ако се спра нацяло,

мисля че ще бъде жалко,

ще ми бъде тъпо, вяло...

Махмурлукът е мъчение

садистично и жестоко

той е страшно изкупление,

че живееш на широко. 

Но животът иска, иска!

Чудя се какво да правя.

Няма как да се устиска!

Е, тогава, ха наздраве!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ddiaries - много ми хареса!:)
19.03.2011 15:49
супер стихче!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidboy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247605
Постинги: 96
Коментари: 181
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930