Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2011 20:46 - Зашеметяващо откритие
Автор: vidboy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1577 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 28.02.2011 21:18


Днес направих откритие с научна и потребителска стойност, почти колкото откриването на топлата вода, или може би на колелото. (Имам предвид в личен, а не в глобален план). И вкусовите ми навици са на път да се изменят радикално. Става дума за това, че виното, освен с цър-пър, сирене (пусти западнобългарски говори, защо не си се пише "сирини", както си е и редно по нас!)  и ядки, вървяло и с шоколад. Даже и с локумки се оказа че върви. И пак кой катализира откритието - cherchez la femme! - казват французите, които разбират и от жени, и от вино - жена ми. Обади се, тя на излизане от работа в къщи, където аз седях да отглеждам болни деца, за да ме попита какво да вземе от магазина. Пък аз в последно време съм напипал един страхотен мавруд и като се въртя покрай него все очи пуля и все се облизвам. Само че, нали съм табиетлия и за мен е кощунство да седна да пия без мезе, то си ми и личи де, защото стомахът ми почва да се бунтува и не ще дори и квалитетни питиета да приема без съпротива; виж, когато има мезелък, тогава е способен да поглъща какви ли не ментета! И казвам аз на жена ми да вземе нещо за мезе, а тя ми се домъкна с локумки и шоколадови яйца за децата. Аз нищо не казах. Не го приех за лично отношение. В нашето семейство и без това такава е традицията, в голяма степен наложена от мен, таткото да е на последно място, но пуста жаба кряка ли кряка, и в крайна сметка си сипах вино и нагризах едно шоколадово яйце, което хлапетата бяха зарязали, след като си извадиха играчките. По мое време, когато бях дете, би било кощунство да си зарежеш шоколадовото яйце! - но сегашните диванета са турбопрезадоволени и с нищо не можеш да ги учудиш за повече от минута и половина. Вкусовото съчетание хич не беше зле! Тогава се сетих за разни интервюта, четени или гледани по телевизията, по време на които разни тигрици от моите любими чалгаперформъс шматки, радващи се на двойно сътворение - след Господ, твореца на живота, те са доизкусурени от още един демиург - пластичен хирург. Почти римувано се получи! Та, които казваха, че обичали виното с шоколад.
Много ми е любопитно в сферата на сексуалните ми фантазии какво ли е да сексиш жена (то при това положение може и мъж всъщност) със силиконови биберони? Но, ако ми се падне такъв случай, само и единствено хипотетично, защото аз съм от тези отритвани от общественото мнение баламурници, които обичат жените си, че даже са им и верни, по-скоро ще направя така, както казваше един приятел: за"кво да я е...., като мога да я убия с бой?! И макар че аз никак не съм привърженик на насилието в каквото и да било форма, в случая бих се присъединил към изказаната максима и вместо на секс, бих се отдал на баналното, но определено кефещо на моменти, както сочи вербална практика, домашно насилие. Не на всяка цена, разбира се! Би ме възпряло обстоятелство от рода на това, че псевдоцицестата, да речем, има научна степен, че чете книги на български и два-три чужди езика, че пише стихове, рисува, плете, занимава се с благотворителност и изобщо върши удивителни за ненатуралноцицест индивид от женски пол неща. Ако само едно от тези, които изброих обаче, е на лице, си мисля, че вероятността  въпросната мадама да има изкуствен бюст клони към нулата.
И то сега какво излезе? Почнах с откритието на новото мезе, а докъде стигнах? Явно съм прекалил с нещо и то определено не с шоколада. На всичкото отгоре от тези сладки гадости сега ми е кисело в устата и дори - о светотатство! - май трябва да пия вода! Следващия път няма да ме мързи и ще си изпека няколко хубави архинездравословни мазни пържоли и ще кажа "наздраве" на всички!




Гласувай:
2



1. xxxx - Зашеметяваща
01.03.2011 12:39
шматка си ти, амъ ко дъ тъ прая щъ чита кът ми е гот хъхъ :)
Аре, здрави и щастливи всички в къщи и бабините ти Мартенски на теб, и дъ съ кефиш на червеното и на бялото на конците, чи дън ти свия другия път остатъците от яйцата шоколадови
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidboy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 248255
Постинги: 96
Коментари: 181
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930